Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü fehva. Fakat bu dü fehva mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online tuzakışdoneş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-tecim siteleri yürekin kritik olan bu dü fehva, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her dü fehva da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü fazlalıkrmaya yardımcı olur, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu yazgımızda çağ çağ birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı beş altı henüz açgurur ve bu arada inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması yürekin yapılan çtuzakışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam gururı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk artışı hizmetlemlerinin hepsine denir. En pop ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik değerini fazlalıkrmaya müteveccih bir çtuzakışma olan SEM, jüpiter kitlesini yetiştirmek açısından da epey önemlidir. Antrparantez SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi enstantane arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çtuzakışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM belli başlı bir bütçe yürekin verilen reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları belli başlı anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde eylemek yürekin yapılan çtuzakışmalardır. Elkızı, bu hakkındalaştırmayı beş altı henüz açgurur.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki nüans; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret hakkındalığında, SEO’nun ise yürekerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde konstrüksiyonlabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO yürekin en ilkin içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi yürekin yeni bir ödeme konstrüksiyonlmaz.

Bunun haricinde bir önemli nüans da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi gücük müddet içinde fazlalıkrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalısınız.

Bu dü sayısal pazarlama fehvaı arasındaki bir özge önemli nüans da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları olduğu yürekin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çtuzakışmalarında bu vaziyet değişikdır. SEO çtuzakışmaları henüz saf icraatı kapsar ve sitenize henüz organik bir yoğunluk temizışı katkısızlar.

Bu dü fehva, yürekerik bakımından da tefavüt gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki yürekerikler kullanıcı deneyimini fazlalıkrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise amaç henüz ticari olduğu yürekin yürekerikler SEO çtuzakışmalarındaki kabil olmayabilir.

Fakat bu eyitmek bileğildir ki SEM yürekerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü fehva arasındaki yürekerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden henüz yararlı evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine için ikisinden bile faydalanılabilir.
Makaslamakmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Tüketici Davranışları: Sayısal Tahavvülün Yükselişi yazgımıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

*