Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki kavram. Fakat bu iki kavram konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışdataş firmaları ve internetten satış yaratıcı e-ticaret siteleri kucakin ciddi olan bu iki kavram, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her iki kavram da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olabilir, lakin aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu ovamızda gün gün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş on henüz heveslialım ve beraber inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması kucakin meydana getirilen çhileışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam alımı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer arkaışı maslahatlemlerinin hepsine denir. En pop ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik kıymetini zaitrmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, alıcı kitlesini geliştirmek açısından da olabildiğince önemlidir. Başkaca SEM çhileışmaları ile trafiğinizi anlık ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çhileışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çhileışmalardır. SEM belli bir bütçe kucakin verilen reklamları kapsarken SEO çhileışmaları belli anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde buyurmak kucakin meydana getirilen çhileışmalardır. Gelin, bu önlaştırmayı beş on henüz heveslialım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki fark; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret önlığında, SEO’nun ise kucakerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde strüktürlabilmesidir. Doğrusu SEO kucakin en başta içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi kucakin yeni bir ödeme strüktürlmaz.

Bunun haricinde bir önemli fark da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi güdük müddet içinde zaitrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri kadem kadem yapmalkaloriız.

Bu iki dijital pazarlama kavramı arasındaki bir diğer önemli fark da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları başüstüneğu kucakin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çhileışmalarında bu hatır değişikdır. SEO çhileışmaları henüz doğal uygulamaları kapsar ve sitenize henüz örgensel bir seyrüsefer akışı sağlar.

Bu iki kavram, kucakerik itibarıyla da başkalık gösterir. SEO çhileışmalarındaki kucakerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise uğur henüz ticari başüstüneğu kucakin kucakerikler SEO çhileışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Fakat bu buyurmak bileğildir ki SEM kucakerikleri kalitesizdir. Sadece iki kavram arasındaki kucakerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Başkaca belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz bol evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına için ikisinden bile faydalanılabilir.
Kırmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Müstehlik Davranışları: Sayısal Tahavvülün Yükselişi ovamıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

*