Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak bağırsakin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı açıklamalarını kötüda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en külüstür ve en güzel aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu münasebet noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlanaklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri üzerine fen bağırsakerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını çıkarmak bağırsakin paha göndermek eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve dikkat çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok işe yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene rekzetmek zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve istikşaf bağırsakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Video pay etmek, derunğinizi daha ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, mukannen bir nişangâh kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en eke içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile sargılantı rekzetmek bağırsakin harika bir nokta. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı bağırsakerik türlerine iye olsa da tümü berenarı video/tören odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden kesinlikle talanlamak istediğinizi her bugün ayn önünde bulundurun ve buna bakarak düzenleme kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde faydalanmak bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade canlı kullanıcıevet iye. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısa ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat içtimai medyada olduğu kabil mesajlar kısa ve öz olursa yakıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak metanetli bağırsakeren kısa ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz nişangâh kitlenizin lakinç ve dikkat vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bağırsakin paha sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları kabil bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, kontrol sonuçlarında daha etkili sıralarda ve daha pıtrak görülür, derunğinize gidiş geliş artışı katkısızlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna bağlıdır. Web derunğinizde güzel araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu daha güzel hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda daha etkili sonuçlar katkısızlar. Yüce itibarlı üçüncü canip sayfalardan organik bağlanaklar kazanmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir bağlanakya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik akışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), eke hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve sargılantı göstermesi bağırsakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.