Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi yürekin, sağlam çok değdavranışkeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, cümbüş, ali yaşam standartları, rahatlık, karşı, ileri uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Cümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, yalnızca satın alıntı davranışını göstermelerini elde etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı yalnızçlara müteveccih yalnız nihai maksat, her vakit elan lüks satış olmakla alay malay, çoğu kez, reklamın yalnızçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın diğer markalara tercih edilmesini elde etmek olabilmektedir. Bunlarla alay malay, firmaların içtimai mesuliyet hesabına veya kendileriyle alakadar çısoy herhangi bir düşünceyi korumak veya reddetmek hesabına gestaltlabilmektedir. Cümle bu tarz şeylerin tasavvurı gestaltlırken, en lüks ögönen haiz bap, inandırıcı bir şekilde davranışlenmesidir. Bazı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazı konusundan dolayı, kimisi davranışlenme biçiminden dolayı, kimisi de seçilen tasavvur tarafından dolayı, insanları ikna etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda iş, kimisi vakit kullanılan oyuncuların sosyete içerisinde ehil başüstüneğu konumla alakadar olabilirken kimisi vakit muhaliflıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Kontralıklı diyaloglarla örülen layihamların ikna etmekten uzak olmasının bir diğer nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, diğer türlere için elan az ikna edicidir. Fonlerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin mahal aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Gayrı türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir el unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Gayrı bir ifadeyle, elan zorluklalü bir el yaratabilmek yürekin, reklamlarda kullanılan gülmece, çalgılı çağanaklı haller, ali yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, el unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzumlu bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayaletlerin başüstüneğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda söylentiünü ettiğimiz el unsurları gerçekte harbi seçilmektedir. Lakin burada iş, onların kullanılma biçimi olmakla alay malay, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen el unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere ehil olması gerekmektedir. Yalnız umumi olarak reklamlar inandırıcı sarhoş olmak zorundadır. Bunun birlikte sükselı bir reklam kurmanın anne nizamı maksat kesime hitap etmek, bu maksat kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek şanlı pay sahibidir. Böylelikle maksat kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).